Nu aveţi nici un produs în coş.

Subtotal: 0 RON

Info utile

Pantofica.ro iti sta la dispozitie pentru orice nelamurire sau informatie la adresa de email contact@pantofica.ro sau chiar pe pagina de Facebook.

Mai jos puteti gasi informatii ultile pe care va recomandam sa le cititi cu atentie.  

In ultima perioada am avut multe cliente noi (dar si vechi) care nu au inteles foarte clar procedura de comanda si faptul ca NU preluam comenzi telefonic. Asa ca am decis sa rescriem motivele pentru care toate conversatiile se intampla pe email:
- produsele nu exista in stoc, nu sunt standard si e nevoie de multe confirmari pentru finalizarea detaliilor. Sunteti zeci de cliente cu cerinte diferite, este foarte greu sa centralizam aceste aspecte telefonic
- o singura persoana este delegata cu preluarea si verificarea comenzilor - de aceea, raspunsul la emailuri nu este intotdeauna foarte rapid, dar incercam sa nu depasim 24 ore.
- o singura persoana poate verifica in atelier comenzile - pentru ca trebuie sincronizate cu cerintele voastre. Altfel, apar scapari si riscul de greseala este foarte mare. 


Nu suntem 100 de oameni cu taskuri punctuale, ci incercam sa legam informatiile voastre intr-un flux eficient ca sa livram perechile in timp util si cu o calitate foarte buna.

 

Fiecare comanda va primi un email final de confirmare ca va fi data in lucru si detaliile sunt complete si corecte. Daca nu primiti acest email, va rugam sa ne scrieti - uneori pot aparea intreruperi din cauza serverelor de email (la noi sau la voi).
Pentru urgente, va rugam sa ne scrieti cate un email pentru verificarea statusului cu 3 zile inainte de deadline pentru a putea interveni in caz ca aparea vreo problema.

Orice feedback ati avea, va rugam sa ni-l scrieti intr-un email la adresa contact@pantofica.ro pentru a imbunatati procesul.

Va multumim tare mult pentru tot! 

 NOTA (pentru comenzile de botine/ghete/cizme)

Pentru ca este un consum mult mai mare de piele decat la pantofi, am diferentiat preturile in functie de tipul pielii. Astfel, produsele din piele intoarsa velur pot avea pret mai mic decat cele din piele intoarsa de capra sau piele normala ori lacuita. In cazul fiecarui produs in parte este mentionat acest aspect, daca este cazul. Pentru a diferentia mostrele de piele, ne puteti scrie preferintele voastre intr-un email la adresa contact@pantofica.ro.

Cum comand

 

In primul rand, mentionam ca siteul www.pantofica.ro preia comenzi exclusiv pe email (nu telefon, mesagerie Facebook sau alte canale). Motivul este legat de faptul ca sunt multe detalii necesare pentru finalizarea comenzii ce sunt trecute progresiv (pe masura ce sunt confirmate cu clientii) in fisa de comanda. Pentru a ne asigura ca toate datele sunt corecte, comenzile sunt preluate doar pe email.

Timpul de raspuns la emailuri este de 24 ore. Comenzile se considera finale in momentul in care toate datele acestora sunt confirmate pe email, nu in momentul in care au fost lansate pe site - majoritatea sunt comenzi incomplete, iar noi vom reveni pe email pentru confirmari.

Toate perechile noastre se fac pe comanda, personalizate. Exceptie fac perechile din sectiunea 'Reduceri'.

Pentru modelele care nu exista pe site, va rugam sa cititi aici.

 

Iata cum poti lansa comanda pe siteul www.pantofica.ro: 

1.    Comanda direct de pe site. Astfel vei beneficia de promotiile si ofertele disponibile doar pentru comenzile plasate online. Pantofica.ro te va contacta in cel mai scurt timp pentru confirmarea comenzii.

2.    Comanda intr-un singur pas aici.

 

In cazul in care decizi sa ne scrii un email la adresa contact@pantofica.ro pentru a comanda, datele de care avem nevoie sunt urmatoarele: 

- numele, prenumele, numarul de telefon si adresa pentru livrare

- linkul produsului de pe site (sau denumirea modelului)

- tipul si culoarea pielii

- culoare talpa

- culoare interior (inchis/deschis la culoare)

- pentru sandale, tocul preferat: alege-ti tocul de aici

- numarul pe care il porti in general

- numarul de cm ai talpii conform pasilor de aici.

- circumferinta in zona monturilor

- in cazul cizmelor, sunt necesare inca 3 masuratori: circumferinta gambei in punctul cel mai gros, inaltimea de la calcai la acest punct si circumferinta gleznei (daca este mai grosuta)

 Va rugam sa tineti cont de urmatoarele aspecte:

-  in cazul in care sunt necesare modificari ale perechilor, acestea se fac in atelier doar in zilele de marti pentru fluidizarea lucrului.

- in cazul comenzilor cu deadline strans, va rugam sa ne dati un email cu 3 zile lucratoare inainte de deadline ca sa putem interveni in cazul unui blocaj. Incercam sa tinem cont de deadline-uri, insa in perioadele aglomerate pot exista blocaje la furnizori.

- in cazul funditelor, pot exista cazuri in care adezivul devine casant in cazul pieilor foarte rigide. Procedura de re-lipire intra in garantia produsului.

Comenzi speciale

Pentru modelele pe care NU le avem postate pe site, procedura de comanda este descrisa aici.

Numere disponibile 

Facem numere de la 31 la 41. Majoritatea calapoadelor sunt disponibile de la 34-40/41. 

Puteti gasi disponibilitatea pentru numerele mici (31-32-33-34) si numerele mari (40-41) aici.

 

Cand e gata comanda mea/Livrare

Informatii despre livrare puteti gasi aici sau pe pagina noastra de facebook. Va rugam sa tineti cont ca nu lucram cu Posta Romana din motive obiective obiective.

Primim foarte multe emailuri la 1-2 zile dupa confirmarea comenzilor cu intrebare "E gata perechea mea? cand o primesc?"

Va intelegem nerabdarea, asa ca iata procedura interna:

- cand primim comanda aceasta este croita

- intra in tras a.i. sa fie gata in timp util, in special in cazul comenzilor urgente. 

- nu stim ziua exacta cand sunt gata pentru ca depindem de funizorii de talpi si tocuri si momentul in care livreaza materialele

- daca apar probleme sau nu ne incadram, veti fi anuntate in timp util, nicioadata in ultimul moment. De indata ce apare ceva neprevazut, va scriem. Daca nu va scriem,inseamna totul este ok.

- comenzile pe care le dam in lucru primesc INTOTDEAUNA un email final de confirmare a noastra ca a intrat in lucru. Daca nu l-ati primit, e posibil sa se fi intamplat ceva pe parcurs, asa ca va rugam sa reveniti cu un email.

- nu uitati, termenul normal este de 5-10 zile lucratoare (cu exceptia comenzilor cu tipare noi, desene sau broderii care necesita extra-timp)

- cand pleaca de la noi coletelul, veti primi un email de confirmarea a trimiterii

- cu o zi inainte sa  il primiti voi

- NU putem aranja livrarea cu curierii, doar voi puteti negocia acest aspect pentru ca sunt firme independente de noi, cu sute de angajati distribuiti pe fiecare zona/oras in parte si doar destinatarul poate face cereri asupra livrarii, nu si expeditorul.

 

Garantii si retur

Produsele expuse pe site au garantie de productie de 30 zile. Daca produsul prezinta defecte de productie, asiguram inlocuirea partii cu defect sau refacerea perechii. In acest caz, costurile de transport sunt suportate de catre Pantofica.ro si costurile de refacere. 

Daca produsul prezinta defecte in urma purtarii, nu se va aplica garantia de productie, insa Pantofica.ro garanteaza inlocuirea partii cu defect. Costurile si suportarea acestora de catre client sau Pantofica.ro vor fi discutate individual.

Daca produsul nu va este bun din cauza unor greseli de masurare, Pantofica.ro asigura ajustarea acestuia sau refacerea perechii. Costurile de ajustare sau de refacere vor fi impartite 50-50% intre client si Pantofica.ro.

Nu ne dorim sa ramaneti cu o pereche pe care nu o veti putea folosi, asa ca vom cauta intotdeaun solutii la costuri minime pentru ajustarea sau refacerea perechii in cazul in care nu va este buna.

 

Cum ambalez produsul cand il trimit la Pantofica.ro

In cazul in care trimiteti un produs pentru modificari sau retur, va rugam sa tineti cont de urmatoarele detalii. Nu acceptam produse cu cutia deteriorata sau care s-au zgariat/deteriorat in timpul transportului din cauza ambalarii neglijente:

  • pantofii sunt pusi in cutie dupa productie infasurati intr-o coala alba/neagra de protectie. Va rugam sa ii infasurati in acelasi mod in care i-ati primit.
  • cutia trebuie introdusa intr-o punga pentru a nu se deteriora. Nu acceptam retururi la produsele care au cutiile lipite direct cu scotch
  • produsele trebuie sa fie intacte - fara urme de purtare. Atentie, trebuie sa aveti grija inclusiv sa nu le probati pe suprafete rigide (de exemplu, pe asfalt) pentru ca se zgarie talpile. Noi le revindem ca produse noi in sectiunea 'Reduceri'.

 

Multumim!

Pantofica.ro

 

Showroom

Povestea este in felul urmator: am decis sa abordam varianta online. 

 

Avem des intrebari legate de sediu/showroom/intalniri cu clientele. Insa acest lucru ar insemna urmatoarele:

-          Persoana dedicata care sa se ocupe sau sa astepte clientele

-          Spatiu cu chirie de platit

-          Modele de afisat – noi nu avem stocuri, iar pe site sunt peste 600 de modele disponibile

 

Si toate acestea se traduc in costuri cu 20-30% mai mari cel putin decat preturile afisate pe site.

Asa ca va recomandam sa urmati pasii de masurare de aici:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.504358169590365.133140.174685315890987&type=3

  

Telefon de contact

 

Una dintre cele mai des intalnite intrebari este legata de conversatiile telefonice. 

De gestiunea siteului se ocupa o singura persoana - conversatiile cu clientele, marketing, realizare imagini, procesare imagini, bannere, gestiune site, comunicarea cu oamenii din atelier, livrari prin curier. 

Fiecare comanda are extrem de multe detalii: model pantof, tip piele, culoare, culoare interior, culoare talpa, numar + detaliile de livrare si alte observatii particulare fiecarei comenzi.  

De aceea, ne este extrem de util sa pastram toate aceste detalii pentru fiecare clienta pe email - nu pe facebook (pentru ca sunt foarte greu de cautat in arhiva), nu pe telefon (pentru ca se uita sau se transmit gresit alte informatii - ni s-a intamplat).

 

Primim zeci, uneori sute de mesaje pe zi si va suntem recunoscatori ca ne ajutati cu toate detaliile pe email. Va asiguram ca aceasta decizie este in beneficiul vostru - pentru mentinerea preturilor cat mai mici.

 Ne puteti scrie oricand si pentru orice informatie la adresa contact@pantofica.ro

 

Inaltimi de tocuri

Puteti gasi informatii despre inaltimile de tocuri:

- pentru sandale aici

- pentru pantofii stiletto aici

Tocuri

Pentru incaltamintea cu toc, va rugam sa tineti cont de 2 aspecte:

 

  1. Inaltimea tocului:

-          Difera in functie de numar - inaltimile trecute pe site sunt pentru numerele de mijloc (37-38)

-          Intotdeauna perechile numar mai mare (39-40-41) vor avea tocul mai inalt decat cele mai mici

-          intotdeauna perechile numar mai mic (34-35-36) vor avea tocul mai putin inalt decat cele mai mari

-          inaltimea tocului se calculeaza in fabrica la mijlocul acestuia. Inaltimile trecute pe site corespuns cu aceasta masuratoare

-          daca este extrem de importanta inaltimea tocului (la nivel de mm), va rugam sa ne scrieti pentru a va confirma inaltimea exacta pentru numarul vostru

 

Nu se pot folosi tocuri mai mici sau mai mari, ci se poate incercat gasirea unei solutii alternative pentru calapoade/modele similare cu toc mai mic sau mai mare. Daca tocul folosit pe un calapod este mai mic decat inclinarea acestuia, te vei duce pe spate, daca este mai mare, vei sta pe varfuri. Aceste neconcordante pot afecta sanatatea, de aceea nu le vom pune in practica.

2. Culoarea tocului:

-          anumite tocuri nu se pot imbraca in piele- fie pentru ca sunt prea subtiri, fie pentru ca pielea este prea rigida. Alte tocuri pot fi imbracate in piele sau pot fi vopsite.

-          procedura noastra este urmatoarea: daca pot fi imbracate in piele, le vom imbraca. Altfel, se vor vopsi. Daca le doriti intr-un fel anume, va rugam sa specificati in momentul in care comandati.

 

3. Inaltimea tocului:

- inclinarea fiecarui calapod este standard. Nu se pot folosi tocuri mai mici sau mai mari, ci se pot gasi alternative pentru calapoade/modele similare cu toc mai mic sau mai mare. Daca tocul folosit pe un calapod este mai mic decat inclinarea acestuia, te vei duce pe spate, daca este mai mare, vei sta pe varfuri. Aceste neconcordante pot afecta sanatatea, de aceea nu le vom pune in practica.

Mostre de piele pentru fiecare pereche in parte

 

Ca regula generala, modelele de pe site marcate cu Lunar Collection:

https://www.facebook.com/pg/Pantofica.ro/photos/?tab=album&album_id=1320911801268327

 

Retur

 

Atentie! Incaltamintea facuta pe comanda personalizata, nu se poate returna. Comenzile sunt facute dupa indicatiile trimise de catre client si nu sunt acceptate conditiile de retur.

Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

In caz de modificari pentru incaltaminte, nu ne putem intalni cu clientele pentru ridicarea perechilor, nu se poate veni la atelier (pentru ca nu exista persoana dedicata si pentru ca o parte dintre modele sunt externalizate catre alti furnizori pentru diversitatea calapoadelor). Singura optiune este curierul. Plata curierului se face de catre client, nu este inclusa in pretul de pe site. Modificarile sunt suportate, dupa caz, de noi sau de catre client. Daca sunt extrem de costisitoare, se va incerca o impartire a costurilor de ambele parti.

Cazuri:

1. Incaltamintea imi scapa din picior sau ma strange. Puteti gasi solutii detaliate aici: https://www.facebook.com/notes/pantofica/solutii-pentru-primele-purtari-ale-pantofilor/727939770565536

2. In cazul in care perechea iti este prea mare sau nu iti incape deloc in picior, inseamna ca ai gresit masuratorile sau nu ai transmis particolritatile piciorului. Intotdeauna ne ghidam dupa masuratorile trimise si nu se intampla niciodata sa iti trimitem un numar gresit (raportat la masuratorile tale). Perechile sunt verificate de 5 persoane inainte sa ajunga la tine, iar daca identificam o greseala de-a noastra, refacem perechea si ne asumam costurile. Verificarea consta in: verificarea calitatii si verificarea numarului cu lungimea pe care ai trimis-o. Daca pe talpa scrie alt numar decat porti nu inseamna neaparat ca este gresit numar, cel mai probabil este vorba despre un decalaj al calapoadelor. Oricum, te rugam sa ne contactezi pentru inca o verificare.

Acceptam inlocuirea unei perechi doar in cazul in care clientul a gresit masuratorile si acesta sustine o parte din pierdere (prin refacerea unei noi perechi, noi suportam practic de 2 ori costurile acesteia; adaosul pe care il percepem nu poate acoperi nici macar 50% din costurile de productie ale noii perechi). Va rugam sa tineti cont ca toate perechile sunt personalizate dupa cerintele clientului si sunt aproape imposibil de revandut ulterior, in special, avand in vedere multitutinea de posibilitati existente( culori, modele, numere).

Procedura de retur:

- trebuie sa livrezi catre noi perechea pe care o ai deja ca sa ne asiguram ca este intacta, in cutia originala (ne-alterata) si in stare perfecta (pielea si talpa sa nu fie zgariate). Acest lucru trebuie sa se intample in maxim 5 zile dupa ce coletul initial a plecat de la noi. Nu acceptam schimburi dupa mai mult de 5 zile de la livrare.

-  vom da in lucru noua comanda si o vom trimite catre tine. Costurile pentru perechea refacuta sunt de 60% din valoarea perechii initiale.

- plata transportului este sustinuta de catre client in orice situatie (atat la livrarea coletului catre noi, cat si in cazul livrarii noii perechi catre client). Nu acceptam livrarea prin posta romana, coletul NU SE POATE RIDICA

- nu se accepta colete cu ramburs sau plata transportului la destinatar (in acest caz, Pantofica.ro)

- nu returnam bani, doar inlocuim perechea care nu se potriveste din vina clientului

- nu sunt acceptate inlocuiri din motive legate de culori, accesorii sau orice alt motiv

- procedura nu se poate repeta, perechea poate fi inlocuita o singura data dupa termenii de mai sus

Vouchere cadou

La cerere, putem realiza vouchere cadou in format electronic. Pentru informatii, va rugam sa ne trimiteti un email la adresa contact@pantofica.ro.

Sectiunea Reduceri

Pentru ca au fost cateva persoane care au contestat intr-un mod destul de agresiv abordarea noastra legata de produsele din sectiunea Reduceri, am vrea sa detaliem motivatia noastra:
- produsele sunt perechi neridicate de catre cliente sau ale clientelor care s-au masurat gresit si trebuie refacuta perechea
- toate produsele din sectiunea Reduceri sunt mult sub pretul de productie. Pentru noi oricum este o pierdere financiara.
- am decis sa le vindem mai ieftin pentru ca cineva sa se poata bucura de ele, sa nu ramana zile intregi in depozitul nostru
- nu adoptam o politica de promotii sau discounturi pentru ca fiecare pereche pe care o facem pentru voi este personalizata: schimbam multe emailuri, in atelier pierderile sunt mult mai mari (se greseste pentru ca fiecare comanda este altfel, se pierde piele, timp, sunt multe situatii critice, furnizorii nu livreaza intotdeauna la timp). 
- nu ne dorim vanatori de oferte, ne dorim clienti care sa inteleaga ca lucram comenzi personalizate si ca facem eforturi sa iasa totul impecabil, sa inteleaga ca orice greseala se poate repara, indiferent cine a cauzat-o (voi sau noi)

 

Nota! 

Perechile pentru care se modifica in mod deosebit tiparul (cizme cu gamba mai mare de 2-3 cm fata de tipar sau botine cu circumferinta gleznei foarte mare, cizme cu gamba mai mica decat tiparul normal, incaltamintea numarul 41 sau 42, incaltamintea numarul 33 sau 34, pantofi mai decupati, incaltamintea la care se foloseste alt calapod decat al modelului prezentat pe site etc) NU SE POT returna sau schimba. Prin comanda lansata pe site acceptati acesti termeni.

Iubim natura, aşa ca ne-am schimbat modalitatea de facturare, din factura imprimata pe hârtie in cea electronica. O veti primi automat pe email sau o puteti cere oricand printr-un email la adresa de contact.

 

Pentru alte informatii, te rugam sa ne contactezi pe adresa contact@pantofica.ro.

 

 

Cu drag,
Pantofica

 

PIELE

Peste 400 de tipuri de piele
 

Modele

Peste 600 de modele de încălțăminte
 

Promoții

Promoțiile săptămânale pe email
 

Inspirație

Inspirație pentru ținutele tale