Nu aveţi nici un produs în coş.

Subtotal: 0 RON

Pantofica Mirese

Conditii schimb sau retur

Garantii si retur

 

Procedura de modificare/retur pereche este detaliata si trebuie completata aici.

Produsele expuse pe site au garantie de productie de 30 zile. Daca produsul prezinta defecte de productie, asiguram inlocuirea partii cu defect sau refacerea perechii. In acest caz, costurile de transport si de refacere sunt suportate de catre Pantofica.ro. Nu se returneaza banii pentru produsele cu probleme de garantie, ci le refacem sau reparam. Timpul necesar refacerii depinde si furnizorii de talpi si tocuri, asadar:

- comanda va fi refacuta in maxim 15 zile lucratoare de la sesizarea greselii prin email de catre client

- daca nu va fi refacuta in cele 15 zile lucratoare, va vom returna banii (inclusiv cei pentru transport)

Daca produsul prezinta defecte in urma purtarii, nu se va aplica garantia de productie, insa Pantofica.ro garanteaza inlocuirea partii cu defect. Costurile si suportarea acestora de catre client sau Pantofica.ro vor fi discutate individual.

Daca produsul nu va este bun din cauza unor greseli de masurare sau vi se pare nepotrivit sau vreti sa-l returnati din orice alt motiv independent de noi, Pantofica.ro asigura ajustarea acestuia sau refacerea perechii. In acest caz:

- daca sunt necesare ajustari, costurile sunt discutate individual

- daca se doreste refacerea, clientul va plati un cost de 50 ron extra pentru noua pereche. Procedura este urmatoarea:

  • perechea de returnat va fi livrata catre Pantofica.ro (veti primi instructiuni pe email) pentru a ne asigura ca nu prezinta urme de purtare. Costurile de transport revin in sarcina clientului.
  • clientul lanseaza noua comanda pe site cu detaliile complete.
  • rambursul noii perechi va fi 50 ron + costurile de transport
  • cei 50 ron sunt transformati in voucher ce va putea fi folosit pentru comenzi viitoare

- costurile de transport sunt sustinute de catre client

Nu ne dorim sa ramaneti cu o pereche pe care nu o veti putea folosi, asa ca vom cauta intotdeauna solutii la costuri minime pentru ajustarea sau refacerea perechii in cazul in care nu va este buna.

NU se pot returna:

- produsele personalizate prin desen sau broderie

- produsele care au necesitat modificari pe calapodul clasic (barete suplimentare, accesorii suplimentare, pantofi/sandale/cizme cu latime mai mare sau mai mica decat a calapodului de baza) sau orice alta ajustare/modificare facuta tiparului de baza

- produsele numere foarte mici (31, 32, 33, 34) sau numere mari (41, 42).

Retur

 Atentie! Incaltamintea facuta pe comanda personalizata, nu se poate returna. Comenzile sunt facute dupa indicatiile trimise de catre client si nu sunt acceptate conditiile de retur.

Nu se vor returna produsele care sunt realizate pe comanda la cererea clientului si se supun Ord. 130/2000. Cap. 2, Art. 10: Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel: c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si acelora care, prin natura lor nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.

In caz de modificari pentru incaltaminte, nu ne putem intalni cu clientele pentru ridicarea perechilor, nu se poate veni la atelier (pentru ca nu exista persoana dedicata si pentru ca o parte dintre modele sunt externalizate catre alti furnizori pentru diversitatea calapoadelor). Singura optiune este curierul. Plata curierului se face de catre client, nu este inclusa in pretul de pe site. Costurile de ajustare vor fi impartite 50-50% intre client si Pantofica.ro. Pentru refacerea perechii, clientul va suporta un cost de 50 ron extra. Costurile de transport vor fi suportate de catre client.

Cazuri:

1. Incaltamintea imi scapa din picior sau ma strange. Puteti gasi solutii detaliate aici: https://www.facebook.com/notes/pantofica/solutii-pentru-primele-purtari-ale-pantofilor/727939770565536

2. In cazul in care perechea iti este prea mare sau nu iti incape deloc in picior, inseamna ca ai gresit masuratorile sau nu ai transmis particolritatile piciorului. Intotdeauna ne ghidam dupa masuratorile trimise si nu se intampla niciodata sa iti trimitem un numar gresit (raportat la masuratorile tale). Perechile sunt verificate de 5 persoane inainte sa ajunga la tine, iar daca identificam o greseala de-a noastra, refacem perechea si ne asumam costurile. Verificarea consta in: verificarea calitatii si verificarea numarului cu lungimea pe care ai trimis-o. Daca pe talpa scrie alt numar decat porti nu inseamna neaparat ca este gresit numar, cel mai probabil este vorba despre un decalaj al calapoadelor. Oricum, te rugam sa ne contactezi pentru inca o verificare.

3. In cazul in care crezi ca nu ti se potriveste produsul (piciorul nu sta bine, tocul e prea mic sau prea mare sau orice alt motiv care nu presupune defecte de fabricatie), produsul nu se poate returna. Se poate inlocui, iar costurile vor fi suportate de catre client. De asemenea, costul de transport revin in sarcina clientului.

4. Anumite produse, in fucntie de tipul de piele aleasa de catre client, pot avea urme de cuie pe brant. Acest aspect NU este considerat defect. Produsele sunt realizate manual si daca vreti ca acestea sa nu fie vizibile, va rugam sa ne transmiteti ca sa va putem recomanda o piele potrivita.

5. In cazul in care tonalitatea culorii difera de ceea ce ati vazut de pe dispozitivul vostru (telefon/calculator), perechea NU se poate returna. Doar daca este o diferenta clara de culoare (verde in loc de albastru, de exemplu). Daca este extrem de importanta nuanta, puteti cere mostre - singurele costuri pentru acest serviciu sunt cele pentru transportul plicului cu mostre. 

Acceptam inlocuirea unei perechi doar in cazul in care clientul a gresit masuratorile si acesta sustine o parte din pierdere ce vor fi discutitate individual (prin refacerea unei noi perechi, noi suportam practic de 2 ori costurile acesteia; adaosul pe care il percepem nu poate acoperi nici macar 50% din costurile de productie ale noii perechi). Va rugam sa tineti cont ca toate perechile sunt personalizate dupa cerintele clientului si sunt aproape imposibil de revandut ulterior, in special, avand in vedere multitutinea de posibilitati existente( culori, modele, numere).

Procedura de retur:

- trebuie sa livrezi catre noi perechea pe care o ai deja ca sa ne asiguram ca este intacta, in cutia originala (ne-alterata) si in stare perfecta (pielea si talpa sa nu fie zgariate). Acest lucru trebuie sa se intample in maxim 5 zile dupa ce coletul initial a plecat de la noi. Nu acceptam schimburi dupa mai mult de 5 zile de la livrare.

-  vom da in lucru noua comanda si o vom trimite catre tine. Costurile pentru perechea refacuta sunt de 60% din valoarea perechii initiale.

- plata transportului este sustinuta de catre client in orice situatie (atat la livrarea coletului catre noi, cat si in cazul livrarii noii perechi catre client). Nu acceptam livrarea prin posta romana, coletul NU SE POATE RIDICA

- nu se accepta colete cu ramburs sau plata transportului la destinatar (in acest caz, Pantofica.ro)

- nu returnam bani, doar inlocuim perechea care nu se potriveste din vina clientului

- nu sunt acceptate inlocuiri din motive legate de culori, accesorii sau orice alt motiv

- procedura nu se poate repeta, perechea poate fi inlocuita o singura data dupa termenii de mai sus

Cum ambalez produsul cand il trimit la Pantofica.ro

In cazul in care trimiteti un produs pentru modificari sau retur, va rugam sa tineti cont de urmatoarele detalii. Nu acceptam produse cu cutia deteriorata sau care s-au zgariat/deteriorat in timpul transportului din cauza ambalarii neglijente:

  • pantofii sunt pusi in cutie dupa productie infasurati intr-o coala alba/neagra de protectie. Va rugam sa ii infasurati in acelasi mod in care i-ati primit.
  • cutia trebuie introdusa intr-o punga pentru a nu se deteriora. Nu acceptam retururi la produsele care au cutiile lipite direct cu scotch
  • produsele trebuie sa fie intacte - fara urme de purtare. Atentie, trebuie sa aveti grija inclusiv sa nu le probati pe suprafete rigide (de exemplu, pe asfalt) pentru ca se zgarie talpile. Noi le revindem ca produse noi in sectiunea 'Reduceri'.
 

PIELE

Peste 400 de tipuri de piele
 

Modele

Peste 600 de modele de încălțăminte
 

Promoții

Promoțiile săptămânale pe email
 

Inspirație

Inspirație pentru ținutele tale